FAQ

Wij hebben de meestgestelde vragen voor je samengevoegd op één handige pagina. Staat je vraag er niet bij, of word je vraag niet beantwoord, neem dan contact met ons op!

De klantenservice van SoTasty kun je bereiken door te bellen naar: 088 022 0322 of stuur een email naar: info@sotasty.nl. Je ontvangt direct een reactie van ons team.

Mijn account

  • Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Wat kan ik doen?

    Indien je je wachtwoord bent vergeten, dan kun je deze gemakkelijk opnieuw aanvragen. Door je e-mailadres hier in te vullen wordt er automatisch een nieuw wachtwoord verstuurd. Wanneer je je e-mailadres bent vergeten, dan kun je altijd contact opnemen met ons via 088-0220322.

  • Hoe meld ik me aan bij SoTasty?

    Aanmelden bij SoTasty kan door op Home te klikken op "Account maken". Op deze manier kom je op de pagina waar je een account kunt aanmaken.

  • Hoe kan ik een ander afleveradres toevoegen?

    Als je begint met het bestelproces kun je kiezen voor een bestaande afleveradres of voor een ander afleveradres. Kies nu voor een ander afleveradres en vul deze gegevens in.

  • Is het mogelijk om de bevestigingsorder ook naar de persoon te sturen voor wie de lunch bedoeld is?

    Voor meer informatie of aanpassingen van het bevestigingsailadres kun je contact opnemen met ons serviceteam via 088-0220322 of info@sotasty.nl.

Bestellen

  • Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

    Ja, je dient je te registeren voor je een bestelling kunt plaatsen op de website van SoTasty. Registreren is volledig kosteloos en vrijblijvend.

    Wil je een account aanmaken, klik dan hier.

  • Waar kan ik inloggen op SoTasty.nl?

    Je kutn inloggen via de Homepagina. Rechtsboven vind je de knop "Inloggen", hier kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op je account. 

  • Ik wil bestellen en krijg de melding -probleem met het menu-, wat nu?

    Indien er een dergelijke melding verschijnt tijdens het bestelproces is het raadzaam om contact met ons op te nemen via 088-0220 322. Wij kunnen deze melding direct verhelpen.

  • Ik wil in het weekend bestellen maar dat lukt niet, wat kan ik doen?

    Wij kunnen in het weekend vaak gewoon leveren. Mocht je problemen ondervinden met het plaatsen van een bestelling in het weekend, dan kun je het beste even contact met ons opnemen via 088-0220 322 of via info@sotasty.nl.

  • Als ik iets wil bestellen dat niet op de menukaart staat, waar kan ik dan terecht?

    Als je iets anders wilt bestellen dan ons standaard assortiment, dan kun je het beste even contact met ons opnemen via 088-0220322 of via info@sotasty.nl. Wij maken graag een voorstel op maat!

  • Wat is een kostenplaats?

    Je kunt hier een eigen kostenplaats van jouw organisatie opgeven die terug moet komen op de factuur. Dit is uiteraard niet verplicht.

  • Hoe ver van tevoren dient mijn bestelling te zijn gedaan?

    Je dient je bestelling uiterlijk 2 uur voor de gewenste aflevertijd te plaatsen. Echter is het raadzaam om deze verder van tevoren te plaatsen in verband met eventuele drukte.

  • Kan ik een lunch plannen voor over een week of een maand?

    Je kan jouw lunch bij ons inplannen voor het hele jaar, zo ben je er zeker van dat je op tijd bent met het plaatsen van je bestelling. Wil je het aantal lunches op het laatste moment nog aanpassen? Bestaande bestellingen kunnen tot 4 uur voor levering in overleg nog worden aangepast. Neem hiervoor even contact met ons op via 088-0220 322 of info@sotasty.nl.

  • Hoe weet ik of de bestelling geplaatst is?

    Nadat je een bestelling plaatst ontvang je een bevestigingsmail van ons. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen van de geplaatste bestelling is deze niet ontvangen. Kijk op je accountpagina of de bestelde lunch zichtbaar is bij “ lopende orders”. Staat de lunch hier niet tussen? Dan dien je deze opnieuw te bestellen. Bij twijfel, neem even contact met ons op via 088-0220 322 of info@sotasty.nl.

  • Kan ik extra jus d`orange, melk of andere drank bij bestellen?

    Als je naar het menu gaat zie je daarboven dat je in het tabblad `vergaderpakket` zit. Ook staat er een tab dranken bij. Daar kun je pakken drinken zoals melk of jus d`orange toevoegen aan je winkelmandje.

  • Vanaf hoeveel personen kan ik bestellen bij SoTasty

    Je kan bij SoTasty al lunch bestellen vanaf een bedrag vanaf € 20,00.  Voor hoeveel personen de lunch is bestemd, maakt bij ons niets uit!

  • Kan ik behalve lunch nog meer producten bestellen bij Sotasty?

    Nee, dat is niet mogelijk bij SoTasty. Heb je hier interesse in? Kijk dan eens op www.absoluta.nl, dat is het moederbedrijf van SoTasty. Via Absoluta kun je naast lunches ook terecht voor onder andere maatlijden, bloemen en gebak. Uiteraard kun je ook direct contact met ons opnemen via 088-0220 300 of info@absoluta.nl.

  • Kan ik bij SoTasty ook ontbijt bestellen?

    SoTasty focust zich voornamelijk op lunch. Echter is het in sommige regio’s wel mogelijk om ontbijt te bestellen. Wilt u ontbijt bestellen? Neem dan contact met ons op via 0880220 322 of via info@sotasty.nl.

  • Waar kan ik de prijzen van jullie producten zien?

    De prijzen van het assortiment van SoTasty zijn zichtbaar na het invoeren van jouw postcode. Indien je een product wilt bestellen wat niet op het menu staat vermeld, kun je contact opnemen met ons via 088-0220322 of via info@sotasty.nl.

Betalen

  • Staat de naam van de besteller en afleverlocatie vermeld op de factuur?

    Ja, de afleverlocatie en de naam van de besteller staan op de factuur vermeld.

  • Kan ik contant betalen?

    Contant betalen is bij SoTasty niet mogelijk, de factuur van de bestelling wordt 2 dagen na levering verstuurd naar het opgegeven e-mailadres voor facturatie.

  • Ik zie geen rekeningnummer op mijn factuur staan, waar kan ik dit naartoe overmaken?

    Twee dagen na levering wordt de factuur naar het opgegeven e-mail adres verstuurd. Indien het rekeningnummer niet zichtbaar is, neem dan even contact op met onze administratie via 088-0220 322 of info@sotasty.nl.

  • Wanneer wordt mijn levering gefactureerd?

    De factuur wordt twee dagen na levering verstuurd naar het opgegeven e-mailadres voor facturatie.

  • Moet ik een kostenplaats vermelden?

    Een kostenplaats kan ingevuld worden indien jouw bedrijf dit wenst voor de facturatie. Bij twijfel kun je dit intern navragen.

  • Kan ik mijn factuur online inzien?

    Op je persoonlijke accountpagina zie je een overzicht van de bestellingen, klik daar op het PDF-icoon om de factuur te openen.

  • Ik heb het gevoel dat mijn factuur niet klopt. Wat nu?

    Bij vragen of opmerkingen over je factuur, kun je altijd contact opnemen met onze administratie, zij helpen je graag verder. Bel ze via 088-0220306 of mail naar info@sotasty.nl.

  • Ik kan de factuur niet in PDF openen?

    Hier kun je eventueel gratis een PDF lezer downloaden. Onze administratie helpt je graag bij problemen met de factuur. Je kunt onze administratie bereiken via 088-0220306. 

  • Hoe wordt de factuur verzonden?

    De factuur wordt in een PDF-formaat twee dagen na aflevering van je bestelling verstuurd naar het door jou gekozen e-mailadres voor de facturatie.

  • Wat is de betaaltermijn?

    Wij hanteren een betalingstermijn van 8 dagen. In sommige gevallen kunnen wij een uitzondering maken. Neem hiervoor contact op met onze administratie via 088-0220 306.

  • Als ik een kostenplaats vermeld in mijn order wordt deze dan ook weergegeven op de factuur?

    Ja, kostenplaatsen worden altijd op de factuur vermeld, samen met de specificatie van je bestelling. 

Bezorgen

  • Is het ook mogelijk om als particulier te bestellen bij SoTasty?

    Wij richten ons op de zakelijke markt, maar maken soms een uitzondering voor grote groepen particulieren. Bedrijven mogen op rekening bestellen en bestellingen van particulieren dienen altijd minimaal 1 dag voor levering te zijn betaald.

  • Is het mogelijk om mijn accountgegevens te wijzigen?

    Als je je accountgegevens wilt aanpassen kun je dat gemakkelijk doen via de volgende stappen:
    Log in op www.sotasty-lunch.nl met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op “Mijn account”. Hier kun je jouw accountgegevens wijzigen.

  • Mijn bestelling is nog niet afgeleverd. Wat kan ik doen?

    Onze bezorgers hebben een half uur speling, je bestelling kan dus een half uur voor of een half uur na de gewenste aflevertijd worden afgeleverd. Is de bestelling een half uur na de gewenste aflevertijd nog niet geleverd, neem dan direct contact op met ons serviceteam via 088-0220 322.

    Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt (deze kan je vinden in de onderwerpregel van je bevestigingsmail). Wij ondernemen direct actie en komen z.s.m. bij je terug.

  • Mijn bestelling is te laat geleverd. Wat kan ik doen?

    Als de bestelling meer dan een half uur te laat afgeleverd is horen wij dit graag direct van je. Neem contact met ons op via 088-0220 322 of via info@sotasty.nl. Wij zorgen dat de vertraging zo snel mogelijk wordt opgelost. 

  • Wanneer betaal ik bezorgkosten bij SoTasty?

    Standaard betaal je bij SoTasty geen bezorgkosten.

    Soms kan het voorkomen dat er hiervan wordt afgeweken, dat heeft te maken met de afstand die onze bezorger moet afleggen. In dit geval zal dit altijd duidelijk door ons syteem, of door één van onze medewerkers gecommuniceerd worden.

    Op zaterdag geldt er een standaard tarief van €10,00 en zondag is dit €20,00. Voor feestdagen zijn de bezorgkosten €50,00. Indien er afwijkende bezorgkosten worden gehanteerd zullen wij contact met je opnemen om dit te bespreken.

  • Hoeveel uur van te voren kan ik nog bestellen?

    Het is tot uiterlijk 2 uur voor de gewenste aflevertijd nog mogelijk om een bestelling te plaatsen. Echter is het raadzaam hier niet mee te wachten tot het laatste moment in verband met eventuele drukte.

  • Hoe weet ik of de bestelling geplaatst is?

    Nadat je een bestelling plaatst ontvang je een bevestigingsmail van SoTasty. Let op: Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is de bestelling niet juist ontvangen. Kijk voor de zekerheid op je accountpagina bij de tab 'lopende orders'. Staat de bestelling hier niet tussen, dan is de bestelling niet ontvangen. Plaats je bestelling opnieuw, of neem contact met ons op via 088-0220 322 of info@sotasty.nl.