FAQ

Wij hebben de meestgestelde vragen voor u samengevoegd op één handige pagina. Staat uw vraag er niet bij, of wordt uw vraag niet beantwoord, neem dan contact met ons op!

De vriendelijke klantenservice van So Tasty kunt u bereiken door te bellen naar: 088 022 0322 of stuur een email naar: info@sotasty.nl. U ontvangt direct een reactie van ons team.

Mijn account

  • Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Wat kan ik doen?

    Indien je je wachtwoord bent vergeten, dan kun je deze gemakkelijk opnieuw aanvragen door je e-mail adres hier in te vullen wordt er automatisch een nieuw wachtwoord verstuurd. Wanneer je je e-mailadres bent vergeten, dan kun je altijd contact opnemen met ons op 088-0220322.

  • Hoe meld ik mij aan bij SoTasty?

    Aanmelden bij SoTasty kan door op de Home pagina te klikken op "Account maken". Op deze manier kom je op de pagina waar je een account kan aanmaken.

  • Hoe kan ik een ander afleveradres toevoegen?

    Als je begint met het bestelproces kun je kiezen voor het bestaande afleveradres of kiezen voor een ander afleveradres. Kies nu voor een ander afleveradres en vul deze gegevens in.

  • Is het mogelijk om de bevestigingsorder ook naar de persoon te sturen voor wie de lunch bedoeld is?

    Voor meer informatie of aanpassingen in het bevestigings e-mailadres kun je contact opnemen met ons serviceteam op 088-0220322 of e-mail: info@sotasty.nl.

Bestellen

  • Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

    Ja, je dient je te registeren voor je een bestelling kan plaatsen op de website van SoTasty. Registreren is volledig kosteloos en vrijblijvend.

    Wil je een account aanmaken, klik dan hier.

  • Waar kan ik inloggen op SoTasty.nl?

    Inloggen op SoTasty kan op de Home pagina. Rechtsboven staat de knop "Inloggen" hier kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op je account. 

  • Ik wil bestellen en krijg de melding -probleem met het menu-, wat nu?

    Indien er een dergelijke melding verschijnt tijdens het bestelproces is het raadzaam om contact met ons op te nemen op 088-0220322. Wij kunnen deze melding direct verhelpen.

  • Ik wil in het weekend bestellen maar dat lukt niet, wat kan ik doen?

    Wij kunnen in het weekend vaak gewoon leveren, mocht je problemen ondervinden met het plaatsen van een bestelling in het weekend, dan kun je het beste even contact met ons opnemen op 088-0220322, of op info@sotasty.nl.

  • Als ik iets wil bestellen dat niet op de menukaart staat, waar kan ik dan terecht?

    Als je iets anders wilt bestellen dan ons standaard assortiment, dan kun je het beste even contact met ons opnemen op 088-0220322, of op info@sotasty.nl.

  • Wat is een kostenplaats?

    In het kostenplaats veld, kun je een eigen kostenplaats opgeven, die terug op de factuur moet komen. Dit is uiteraard niet verplicht.

  • Hoe ver van tevoren dient mijn bestelling te zijn gedaan?

    Je dient je bestelling uiterlijk 2 uur voor de gewenste aflevertijd te plaatsen. Echter is het raadzaam hier niet mee te wachten in verband met eventuele drukte.

  • Kan ik een lunch plannen voor over een week of een maand?

    Je kan jouw lunch bij ons inplannen voor het hele jaar, zo ben je er zeker van dat je op tijd bent met het plaatsen van je bestelling. Bestaande bestellingen kunnen tot 4 uur voor levering nog worden aangepast indien er meer of minder deelnemers zijn voor de lunch.

  • Hoe weet ik of de bestelling geplaatst is?

    Nadat je een bestelling plaatst ontvang je een bevestigingsmail van ons. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen van de geplaatste bestelling is deze niet ontvangen. Kijk op je accountpagina of de bestelde lunch zichtbaar is bij “ lopende orders”. Staat de lunch hier niet dan dien je deze opnieuw te bestellen.

  • Kan ik extra jus d`orange, melk of andere drank bij bestellen?

    Als je naar het menu gaat zie je daarboven dat je in het tabblad `vergaderpakket` zit. Ook staat er een tab dranken bij. Daar kun je pakken drinken zoals melk of jus d`orange toevoegen aan je winkelmandje.

  • Vanaf hoeveel personen kan ik bestellen bij SoTasty

    Je kan bij SoTasty al lunch bestellen vanaf een bedrag van € 20,00 voor hoeveel personen de lunch in bestemd maakt bij ons niets uit!

  • Kan ik behalve lunch nog meer producten bestellen bij Sotasty?

    SoTasty levert naast lunches ook overwerkmaaltijden, lunchpakketten en barbecues.

  • Kan ik bij SoTasty ook ontbijt bestellen?

    SoTasty focust zich voornamelijk op lunch. Echter is het in sommige regio’s wel mogelijk om ontbijt te bestellen. Wilt u ontbijt bestellen? Neem dan contact met ons op op 0880220322 of e-mail: info@sotasty.nl.

  • Waar kan ik de prijzen van jullie producten zien?

    De prijzen van SoTasty zijn te zien nadat je je postcode hebt opgegeven. Op de pagina waar je dan terrecht komt staat het hele assortiment wat voor je beschikbaar is inclusief de prijzen. Indien u een product wilt wat niet op het menu staat vermeld, kunt u contact opnemen met ons op 088-0220322 of via e-mail: info@sotasty.nl.

Betalen

  • Staat de naam van de besteller en afleverlocatie vermeld op de factuur?
    De afleverlocatie en de naam van de besteller staan op de factuur vermeld.
  • Kan ik contant betalen?
    Contant betalen bij SoTasty is niet mogelijk, de factuur wordt 2 dagen na levering verstuurd naar het opgegeven e-mailadres voor facturatie.
  • Ik zie geen rekeningnummer op mijn factuur staan, waar kan ik dit naartoe overmaken?
    Twee dagen na levering wordt de factuur naar het opgegeven e-mail adres verstuurd. Indien het rekeningnummer niet zichtbaar is kan je contact opnemen met onze administratie.
  • Wanneer wordt mijn levering gefactureerd?
    De factuur wordt 2 dagen na levering verstuurd naar het opgegeven e-mailadres voor facturatie.
  • Moet ik een kostenplaats vermelden?
    Een kostenplaats kan ingevuld worden indien jouw bedrijf dit wenst voor de facturatie. Bij twijfel kun je dit intern navragen.
  • Kan ik mijn factuur online inzien?

    Op je persoonlijke accountpagina zie je een overzicht van de bestellingen, klik daar op het PDF-icoon om de factuur te openen.

  • Ik heb het gevoel dat mijn factuur niet klopt. Wat nu?

    Bij vragen of opmerkingen over je factuur, kun je altijd contact opnemen met onze administratie, zij helpen je graag verder. Bel ze op 088-0220306.

  • Hoe wordt de factuur verzonden?

    De factuur wordt in een PDF- bestand twee dagen na aflevering van je bestelling verstuurd via e-mail naar het door jou gekozen e-mailadres voor de facturatie.

  • Wat is de betaaltermijn?

    Bij SoTasty hanteren wij een betalingstermijn van 8 dagen. In sommige gevallen kunnen wij een uitzondering maken. Neem hiervoor contact op met onze administratie, zij willen je hier graag bij helpen 088-0220306.

  • Als ik een kostenplaats vermeld in mijn order wordt deze dan ook weergegeven op de factuur?

    Ja, kostenplaatsen worden altijd op de factuur vermeld, samen met de specificatie van je bestelling. 

Bezorgen

  • Is het ook mogelijk om als particulier te bestellen bij SoTasty?

    Wij richten ons op de zakelijke markt, maar maken soms een uitzondering voor grote groepen particulieren. 

    Bestellingen van particulieren dienen altijd minimaal 1 dag voor levering te zijn betaald.

  • Is het mogelijk om mijn accountgegevens te wijzigen?

    Als je je accountgegevens wilt aanpassen kan je dat gemakkelijk doen via de volgende stappen:
    Log in op www.sotasty-lunch.nl met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op “Mijn account”. Hier kun je jouw accountgegevens wijzigen.

  • Mijn bestelling is nog niet afgeleverd. Wat kan ik doen?
    Onze bezorgers hebben een half uur speling, uw bestelling kan dus een half uur voor of een half uur na de gewenste aflevertijd worden afgeleverd. Is de bestelling een half uur na de gewenste aflevertijd nog niet geleverd neem dan contact op met ons serviceteam (088-0220322).

    Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt (deze kan je vinden in de onderwerpregel van je bevestigingsmail). Wij ondernemen direct actie en komen z.s.m. bij je terug.
  • Mijn bestelling is te laat geleverd. Wat kan ik doen?

    Als de bestelling meer dan een half uur te laat afgeleverd is horen wij dit graag van je. Om onze service te optimaliseren stellen wij het op prijs als je ons direct hierover inlicht. Dit kan op 088-0220322 of op info@sotasty.nl. Wij zorgen dat de vertraging zo snel mogelijk wordt opgelost. 

  • Wanneer betaal ik bezorgkosten bij SoTasty?

    Standaard betaal je bij SoTasty geen bezorgkosten.

    Soms kan het voorkomen dat er hiervan wordt afgeweken, dat heeft te maken met de afstand die onze bezorger moet afleggen. In dit geval zal dit altijd duidelijk door ons syteem, of door één van onze medewerkers gecommuniceerd worden.

    Op zaterdag geldt er een standaard tarief van €10,00 en zondag is dit €20,00. Voor feestdagen zijn de bezorgkosten €50,00. Indien er afwijkende bezorgkosten worden gehanteerd zullen wij contact met je opnemen om dit te bespreken.

  • Hoeveel uur van te voren kan ik nog bestellen?

    Uiterlijk 2 uur voor de gewenste aflevertijd is er de mogelijkheid nog om de bestelling te plaatsen. Echter is het raadzaam hier niet mee te wachten tot het laatste moment in verband met eventuele drukte.

  • Hoe weet ik of de bestelling geplaatst is?

    Nadat je een bestelling plaatst ontvang je een bevestigingsmail van SoTasty. Let op: Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen van de reeds bestelde bestelling is de bestelling niet juist ontvangen. Kijk voor de zekerheid op je accountpagina bij de tab `lopende orders`. Staat de bestelling hier niet tussen, dan is de bestelling niet ontvangen. Plaats je bestelling opnieuw, of neem contact met ons op, op 088-0220322.

SoTasty community

  • Ik kan de factuur niet in PDF openen?

    Hier kunt u eventueel gratis een PDF lezer downloaden. Onze administratie helpt je graag bij problemen met de factuur. U kunt de administratie bereiken op 088-0220306. 

  • wat is de SoTasty community?

    De SoTasty community is een spaarprogramma waar alle klanten zich volledig vrijblijvend voor kunnen aanmelden. Het is mogelijk om via de SoTasty community bij elke bestelling een tegoed op te sparen wat u aan het eind van het jaar aan een door ons, of door u, gekozen doel kunt schenken. Hier kunt u meer informatie vinden over de SoTasty community. indien u zich direct wil aanmelden dan kunt u dat hier doen.

  • Waar kan ik mij aanmelden voor de Sotasty community?

    Aanmelden voor de SoTasty community kan op sotasty-lunch.nl/community. Wil je meer informatie over de community, neem dan contact met ons op via telefoon: 088-0220300 of stuur ons een e-mail: info@sotasty.nl.